•AJANKOHTAISTA•

Herätys Ukrainassa!

19.1.2023

Seurakunnassani , Oulun Lähetysseurakunnassa vieraili viime sunnuntaina Uusi elämä seurakunnan perustaja ja pastori Fedor Gerasimov Ukrainan Odessasta.

Vuonna 2010 hän oli saanut Jumalalta tehtävän alkaa huolehtimaan jollain tavoin alueensa kodittomista.

Työ alkoi pienestä mutta on jatkunut tähän päivään asti. Useat tuhannet ihmiset ovat saaneet apua . Heitä on ruokittu ja vaatetettu , on tarjottu myös suojaa kodittomille . Työ laajeni koko Ukrainan alueelle ja nyt sodan aikana se on saanut vielä suuremman merkityksen. Kaikki tuo inhimillinen hätä, väkivaltaisuus siviilejä kohtaan, kuolema, puute ruoasta, vedestä, sähköstä . Kaikki tuo sodan mielettömyys ja kauheus on saanut aikaan sen , että ihmisillä on tullut tarve kuulla elävästä Jumalasta joka lähetti Jeesuksen Kristuksen oman poikansa kuolemaan syntiemme tähden .

Ukrainassa on herätys. Ihmisiä tulee Jeesuksen luo.

Onko niin , että hyvänä aikana me emme tarvi Jumalaa . Me käännämme hänelle selkämme ja sanomme, mihin minä Jeesusta tarvitsen ..kaikki on hyvin . Ja sitten kun kohtaamme hätää ja kauheuksia sanomme ..missä Jumala on ?

Viimeisenä tämä Ukrainalainen pastori sanoi meille että toivottavasti niin ei ole Suomen maassa.

Jumala yksin tietää kansamme kohtalon MUTTA

Jumalan tahto on hyvä ja Hän tahtoo että kaikki ihmiset pelastuisivat .

Mutta kaikille jotka ottivat Hänet ( Jeesuksen ) vastaan ,hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi,niille,jotka uskovat hänen nimeensä Joh 1:12

Joh 17:3

Iankaikkinen elämä on sitä,että he tuntevat sinut ,ainoan tosi Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen , jonka sinä olet lähettänyt.

On aika rukoilla , että mahdollisimman monet pelastuisivat ja saisivat kokea Jumalan armon !

Oulun Lähetysseurakunta