•AJANKOHTAISTA•

Linkkejä

23.5.2022

Seurakuntalaisemme ovat monessa mukana. Erityisesti heidän kohdallaan korostuvat Israel-ystävyys ja evankeliointi. Näistä kiinnostuksen kohteista ja muistakin löydät tietoa seuraavista jäsentemme ylläpitämistä nettisivuista. Tässä muutama linkki:

FONS Nordic ry

”FONS Nordic RY on kristilliseltä arvopohjalta toimiva, apostoliseen uskontunnustukseen pohjautuva, voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tarkoituksena on rakentaa ja edistää eri seurakuntien, yhteisöjen ja järjestöjen välistä monikulttuurista yhteistyötä.”

VERNER HOLAPPA'S STORE

Kristillinen verkkokauppa, jossa design tuotteita huppareista ja t-paidoista lähtien.

Armo ilman ansiota

Blogin kirjoittaja jakaa asioita, mitä Jumala laittaa hänen sydämelleen. Tähän mennessä ilmestyneitä aiheita ovat mm. * Voitelu ja parannuksen teko * Herätyksen tuli * Jumala on rakkaus

Avaimia evankeliointiin

Blogi uskovien varustukseksi viedä ilosanomaa eteenpäin. Täältä löydät monenlaista tietoa ja kentällä kerättyä kokemusta, mitä kirjoittajalla on jakaa. Blogi antaa alkusysäyksen evankeliointiin ja on myös kuin tikapuut, joita voit hyödyntää ja kiivetä sille valmiustasolle evankelioinnissa kuin hyväksi näet.

Jos et vielä ole tutustunut seurakuntamme YouTube kanavaan, löydät sen täältä. Kuvaamme seurakuntamme kokouksia, jotta mahdollisimman moni pääsisi kuulemaan Jumalan Sanaa.

Käy tykkäämässä seurakuntamme Facebook-sivuista!

Oulun Lähetysseurakunta