•AJANKOHTAISTA•

Evankelioinnista

22.8.2023

Sunnuntaina 13.8.23 Oulun Lähetysseurakunnan pastori Jari Ruonala jakoi varustavaa opetusta evankelioinnista. Niin kuin tiedämme, Herramme Jeesus Kristus antoi seuraajilleen käskyn mennä kaikkeen maailmaan julistamaan evankeliumia kaikille luoduille. Näin ollen olemme velvollisia itse kukin viemään hyvää sanomaa Jeesuksesta eteenpäin. Pastori Jari käsitteli puheessaan monia olennaisia asioita, jakoi omia kokemuksiaan ja valaisi Raamatun näkökulmia.

Puheessa otetaan esille mm. seuraavia evankeliointiin liittyviä osa-alueita:

• Olemme kaikki Jeesuksen todistajia
  • Lähetyskäsky
  • Pyhän Hengen merkitys
  • Paavali evankelistana
  • Harhaoppiseen suhtautumisesta
  • Pelkuruus ja pelko
  • Ystävyysevankeliointi ja katuevankeliointi
  • Rukouksen merkitys

Lähetysseurakuntalaiset ovat olleet jo vuosia aktiivisesti mukana evankeliumin asialla Oulun kaduilla ja aitovierillä. Kokoonnumme tiistaisin rukoilemaan seurakunnan tiloihin, jonka jälkeen lähdemme kadulle kohtaamaan ihmisiä. Jos mietit, mitä voisit tehdä Jumalan valtakunnan hyväksi ja tahtoisit mahdollisesti tulla evankelioijien joukkoon mukaan, ota yhteyttä tai tule vaikka käymään ensin tilaisuuksissamme.

Oulun Lähetysseurakunta